Solicită o prezentare de produis

Soluții pentru fortificarea securității informației la accesarea resurselor
Protecția e-mailurilor este o practică de protejare a conturilor de e-mail și a comunicațiilor împotriva accesului neautorizat, pierderii sau compromiterii. Organizațiile își pot îmbunătăți poziția de securitate a e-mailurilor prin stabilirea de politici și utilizarea de instrumente de protecție împotriva amenințărilor periculoase, cum ar fi malware, spam și atacuri de phishing. Infractorii cibernetici vizează e-mailul deoarece este un punct de intrare ușor de accesat la alte conturi și dispozitive – și se bazează în mare parte pe eroarea umană. Este suficient un singur clic greșit pentru a provoca o criză de securitate pentru o întreagă organizație
Organizațiile se confruntă cu o serie de amenințări complexe la adresa e-mailurilor, de la preluarea conturilor și compromiterea e-mailurilor de afaceri la spear phishing și vishing. În general, amenințările prin e-mail se încadrează în aceste tipuri de grupuri:
Exfiltrarea datelor
Exfiltrarea datelor reprezintă transferul neautorizat de date dintr-o organizație, fie manual, fie prin programare rău intenționată. Gateway-urile de e-mail contribuie la asigurarea faptului că întreprinderile evită trimiterea de date sensibile fără autorizație, ceea ce ar putea duce la o scurgere de date costisitoare.
Malware
Malware este prescurtarea de la malicious software, iar scopul principal al acestuia este de a deteriora sau de a afecta calculatoarele și sistemele informatice. Printre tipurile obișnuite de malware se numără virușii, ransomware și spyware.
Spam
Spam-ul este un mesaj nesolicitat trimis în masă și fără consimțământul destinatarului. Întreprinderile folosesc e-mailurile spam în scopuri comerciale. Escrocii folosesc spam-ul pentru a răspândi programe malware, pentru a păcăli destinatarii să divulge informații sensibile sau pentru a extorca bani.
Impersonare
Furtul de identitate are loc atunci când infractorii cibernetici pretind că sunt o persoană sau o organizație de încredere pentru a obține bani sau date prin e-mail. Compromiterea e-mailurilor de afaceri este un exemplu în care un escroc se dă drept un angajat pentru a fura de la companie sau de la clienții și partenerii acesteia.
Phishing
Phishing-ul este o practică prin care se pretinde a fi o persoană sau o organizație de încredere pentru a păcăli victimele să dezvăluie informații valoroase, cum ar fi datele de autentificare și alte tipuri de date sensibile. Diferitele tipuri de phishing includ spear phishing, vishing și whaling.
Întreprinderile de toate dimensiunile au înțeles că este important să acorde prioritate securității e-mailurilor. O soluție de securitate a e-mailurilor care protejează comunicarea angajaților și reduce amenințările cibernetice este importantă deoarece ajută la: