Carieră
Vino în echipa noastră!
Dezvoltă-ți o carieră de succes în industria IT!
Principii de lucru
Orientare spre rezultat, dezvoltare continuă, leadership, profesionalism, responsabilitate, grijă pentru echipă și clienți.
Beneficii oferite
Instruiri și certificări
Cursuri de formare IT și certificări personale pentru perfecţionarea cunoștinţelor și creșterea competențelor.
Salariu competitiv
Remunerare motivantă, achitată la timp. Bonusuri în funcție de performanță.
Facilități non-salariale
RSD oferă mai multe facilități non-salariale angajaților săi, inclusiv activități culturale, activități de teambuilding.
Creștere profesională continuă
Acces la practici internaționale și posibilitatea de a promova în funcţie.
Condiții de lucru avantajoase
RSD asigură loc de muncă adaptat nevoilor angajaților, acces la echipamente de ultimă generație. Program de muncă de 8 ore pe zi.
O echipă prietenoasă
Tineri și energici, bine informați, gata să rezolve orice problemă.
VREI SĂ DEVII PARTE A ECHIPEI RSD?
Dă-ne de știre! Transmite CV-ul tău și o scrisoare de intenție la [email protected]! Căutăm oameni de calitate, dornici de a crește profesional și de a aduce schimbarea în industria IT din Republica Moldova.
Locuri vacante
Responsabilități:
- Conducerea proiectelor pentru soluții IT&C;
- Asigurarea funcționalității, monitorizarea și dezvoltarea soluțiilor IT&C implementate;
- Instruirea personalului pentru utilizarea tehnologiilor IT&C implementate;
- Coordonarea echipelor de specialiști.
Cerințe:
- Cunoștințe și abilități practice în domeniul IT;
- Cunoașterea perfectă a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Calităţi personale apreciate;
- Spirit organizatoric;
- Abilități de comunicare;
- Punctualitate;
- Atitudine responsabilă față de procesul de lucru.
Condiții:
- Program de lucru 9.00-18.00, luni-vineri;
- Salariu motivant achitat la timp + bonusuri.
Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa [email protected]. Detalii la 022 210 208
Responsabilități:
- Căutarea clienților noi;
- Elaborarea propunerilor comerciale;
- Organizarea întâlnirilor și convorbirilor de afaceri;
- Încheierea contractelor;
- Gestionarea și menținerea comenzilor.
Cerințe:
- Experiența de lucru în domeniul vânzărilor;
- Cunoașterea perfectă a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Calităţi personale apreciate;
- Spirit organizatoric;
- Abilități de comunicare;
- Punctualitate;
- Atitudine responsabilă față de procesul de lucru.
Condiții:
- Program de lucru 9.00-18.00, luni-vineri;
- Salariu motivant achitat la timp + bonusuri.
Cei interesați sunt rugați să expedieze CV-ul la adresa [email protected]. Detalii la 022 210 208