IBM Cognos

Soluția de raportare inteligentă IBM Cognos este destinată companiilor medii și mari, care doresc să controleze și să optimizeze resursele și procesele organizației în materie de calcul și modelare financiară, asigurând acces rapid la informaţii cu un grad mare de acurateţe. Beneficiați de instrumente de raportare, analiză, tablou de bord, planificare, bugetare și previzionare.

IBM Cognos reduce blocajele IT în timpul raportărilor, oferă scalabilitate ce asigură refacerea completă a erorilor și echilibrarea dinamică a încărcării datelor. Instrumentul de raportare IBM Cognos oferă posibilitatea de a genera într-un timp foarte scurt prin intermediul unei singure soluții o gamă largă de rapoarte. Raportarea colaborativă, una din opțiunile IBM Cognos permite ca orice persoană dintr-o organizație să aibă posibilitatea să construiască rapoarte într-un termen scurt, să asigure crearea și distribuirea informațiilor în timp util în cadrul organizației, contribuind astfel la dezvoltarea afacerii.

Cognos Insight

Printre multitudinea de instrumente ale Cognos, este și Cognos Insight, lansat de IBM pentru companiile care doresc să înceapă un proiect de implementare a unei soluții de tip Business Intelligence. Cognos Insight este singurul produs desktop de pe piaţă, care oferă suport factorilor de decizie, fără a implica departamentul IT. Soluția nu necesită instalarea de software adițional sau server și conține rapoarte predefinite, care pot fi utilizate chiar din prima zi de implementare.

 

Modelați rezultatele viitoare, automatizați procesele complexe și optimizați timpul angajaților Dvs cu IBM Watson

IBM Watson Analytics pune la dispoziția utilizatorilor soluții de analiză eficientă și detaliată a datelor pentru a-i ajuta să observe modele, să cerceteze tendințe și să îmbunătățească diferite decizii de business fără să mai fie nevoie să apeleze la un expert în prelucrarea datelor.

Asigurați administrarea eficientă a situațiilor de risc financiar, operațional și de conformitate. Prelucrați rapid un volum mare de date la costuri reduse și în condiții de maximă securitate informațională, minimizând riscul fraudelor cibernetice. IBM Watson Analytics va contribui la implementarea unor servicii inovative și la îmbunătățirea proceselor de vânzări, marketing și suport clienți în compania Dvs.

IBM Watson Assistant este o platformă AI de conversație care vă ajută să oferiți clienților răspunsuri rapide, directe și precise la întrebările lor, pe orice aplicație, dispozitiv sau canal. Prin automatizarea răspunsurilor la anchetele obișnuite, Watson Assistant reduce timpul de lucru al angajaților și riscul de perturbare a activității acestora în timpul perioadelor de vârf.

Obțineți rezultate cu Watson Assistant

Rata de precizie de 95%. Asistentul AI Bradesco răspunde la 283.000 de întrebări pe lună pentru 62 de produse, doar 5% din apeluri necesită asistență suplimentară.

Scădere cu 99% a timpilor de răspuns. Autodesk și-a îmbunătățit timpul de răspuns al clienților de la 1,5 zile la 5,4 minute cu un asistent AI 24x7x365.

1.000+ răspunsuri. Royal Bank of Scotland și-a instruit asistentul AI pe 1.000 de răspunsuri la peste 200 de întrebări, ajutând clienții să găsească răspunsuri rapid și fără intervenție umană.

 

Comments are closed.