Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.
Modulul 1: Proiectarea entității găzduite Microsoft 365
Acest modul se concentrează pe planificarea experienței Microsoft 365: identificarea abonamentul Microsoft 365 corespunzător, planificarea infrastructurii locale, planificarea identității și planificarea migrării la Microsoft 365.
Modulul 2: Configurarea entității găzduite Microsoft 365
În următorul modul cursanții învață să configureze experiența Microsoft 365 inclusiv profilul organizației, serviciile necesare și entitatea găzduită.
Modulul 3: Gestionarea entității găzduite Microsoft 365
Odată ce a fost implementată, participanții învață să gestioneze entitatea găzduită. Aceasta include configurarea rolurilor de administrator Microsoft 365, gestionarea serviciilor pentru entitatea găzduite și gestionarea implementărilor centralizate a Microsoft 365 Apps for enterprise (anterior Office 365 ProPlus).
Modulul 4: Prezentare generală Office 365
În modului patru, cursanții învață despre caracteristicile și funcționalitățile principale ale serviciilor Microsoft 365, inclusiv Exchange Online, SharePoint Online, Teams, Power Apps, Power Automate, Power BI și Power Virtual Agents. Acest modul oferă și o introducere în gestionarea dispozitivelor utilizând Microsoft Intune, liniile de bază de securitate și accesul condiționat.
Modulul 5: Configurarea clienților Microsoft 365
În al cincilea modul, participanții descoperă clienții Microsoft 365, inclusiv clienții mobili și clienții care lucrează offline. Acest modul examinează, de asemenea, modul de configurare a conectivității client Office la Microsoft 365, inclusiv configurarea automată a clienților, înregistrările DNS necesare pentru configurarea automată a clienților, configurarea clienților Outlook, configurarea MAE și depanarea conectivității client.
Modulul 6: Captarea datelor bazate pe utilizator
Acest modul examinează modul de captare a datelor bazate pe utilizator utilizând Telemetria Office și Analiza locului de muncă.
Modulul 7: Planificarea și implementarea sincronizării identității
În final, modulul 7 oferă o examinare aprofundată a sincronizării identității Microsoft 365, cu accent pe Azure Active Directory Connect. Aici cursanții învață să planifice și să implementeze Azure AD Connect.
Modulul 8: Implementarea aplicației și a accesului extern
Ultimul modul oferă o imagine de ansamblu asupra implementării aplicației. Participanții învață să adauge și să gestioneze aplicații în Azure Active Directory, inclusiv să configureze aplicațiile cu mai multe entități găzduite. Apoi află cum să administreze Azure AD Application Proxy, inclusiv cum să instaleze un conector și să publice o aplicație locală pentru acces de la distanță. În cele din urmă, aceștia examinează modul de proiectare și gestionare a soluțiilor pentru accesul extern.