MS-100: Microsoft 365 Identity and Services

Acest curs acoperă trei elemente principale ale administrării Microsoft 365 enterprise: gestionarea serviciilor Microsoft 365, administrarea Office 365 și configurarea identității Microsoft 365. Cursanții învață să planifice proiectarea entității găzduită Microsoft 365 și să configureze profilul organizațional, serviciile componente, conturile de utilizator, licențele și grupurile de securitate și rolurile.

Cui i se adresează?

Acest curs este conceput pentru persoanele care aspiră la rolul de Administrator Microsoft 365 Enterprise și au finalizat una dintre căile de certificare a administratorilor.

Detalii curs

Durata

5 zile

Preț

1000 EUR

Nivel de specializare

3.Advanced

Modalități de livrare

Clasă virtuală

Roluri asociate

Administrator, Architect, Systems Engineer

Ce vei învăța?

În acest curs vei învăța:

  • Să proiectezi, să configurezi și să gestionezi entitatea găzduită Microsoft 365
  • Despre funcționalitatea produsului Office 365
  • Să configurezi Office 365
  • Să gestionezi implementările Office 365 ProPlus
  • Să planifici și să implementezi sincronizarea identității
  • Să gestionezi aplicația și accesul extern
 

Cerințe preliminare:

Pentru a se înscrie la acest curs, participanții trebuie să:

  • Finalizeze un curs de administrator al uneia dintre următoarele nișe: Messaging, Teamwork, Security and Compliance, or Collaboration
  • Aibă o înțelegere competentă a DNS și o experiență de bază cu serviciile Microsoft 365.
  • Aibă o înțelegere competentă a practicilor IT

Agenda cursului:

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Materialele de curs sunt în limba Engleză. Predarea se face în limba Română.

Modulul 1: Proiectarea entității găzduite Microsoft 365

Acest modul se concentrează pe planificarea experienței Microsoft 365: identificarea abonamentul Microsoft 365 corespunzător, planificarea infrastructurii locale, planificarea identității și planificarea migrării la Microsoft 365.

Modulul 2: Configurarea entității găzduite Microsoft 365

În următorul modul cursanții învață să configureze experiența Microsoft 365 inclusiv profilul organizației, serviciile necesare și entitatea găzduită.

Modulul 3: Gestionarea entității găzduite Microsoft 365

Odată ce a fost implementată, participanții învață să gestioneze entitatea găzduită. Aceasta include configurarea rolurilor de administrator Microsoft 365, gestionarea serviciilor pentru entitatea găzduite și gestionarea implementărilor centralizate a Microsoft 365 Apps for enterprise (anterior Office 365 ProPlus).

Modulul 4: Prezentare generală Office 365

În modului patru, cursanții învață despre caracteristicile și funcționalitățile principale ale serviciilor Microsoft 365, inclusiv Exchange Online, SharePoint Online, Teams, Power Apps, Power Automate, Power BI și Power Virtual Agents. Acest modul oferă și o introducere în gestionarea dispozitivelor utilizând Microsoft Intune, liniile de bază de securitate și accesul condiționat.

Modulul 5: Configurarea clienților Microsoft 365

În al cincilea modul, participanții descoperă clienții Microsoft 365, inclusiv clienții mobili și clienții care lucrează offline. Acest modul examinează, de asemenea, modul de configurare a conectivității client Office la Microsoft 365, inclusiv configurarea automată a clienților, înregistrările DNS necesare pentru configurarea automată a clienților, configurarea clienților Outlook, configurarea MAE și depanarea conectivității client.

Modulul 6: Captarea datelor bazate pe utilizator

Acest modul examinează modul de captare a datelor bazate pe utilizator utilizând Telemetria Office și Analiza locului de muncă.

Modulul 7: Planificarea și implementarea sincronizării identității

În final, modulul 7 oferă o examinare aprofundată a sincronizării identității Microsoft 365, cu accent pe Azure Active Directory Connect. Aici cursanții învață să planifice și să implementeze Azure AD Connect.

Modulul 8: Implementarea aplicației și a accesului extern

Ultimul modul oferă o imagine de ansamblu asupra implementării aplicației. Participanții învață să adauge și să gestioneze aplicații în Azure Active Directory, inclusiv să configureze aplicațiile cu mai multe entități găzduite. Apoi află cum să administreze Azure AD Application Proxy, inclusiv cum să instaleze un conector și să publice o aplicație locală pentru acces de la distanță. În cele din urmă, aceștia examinează modul de proiectare și gestionare a soluțiilor pentru accesul extern.